4 Eylül 2013 Çarşamba

Didim Emlak Vergisi Sorgulama ve Emlak Vergisi Ödeme



Aydın Didim Belediyesi Emlak Vergisi Sorgulama

Aydın Didim emlak vergisi sorgulama ve emlak vergisi ödeme işlemleriniz için aşağıda verilen emlak vergisi ödeme sitesini kullanmanız mümkündür.
Emlak vergisini zamanında ödemeyen mükellef geciken taksit için her ay 6183 sayılı kanun hükümlerine göre tespit edilen oranda gecikme cezası ödemek zorundadır.

Bu site yardımıyla
  • Belediye aktiviteleri
  • İstek ve şikayet bildirimi yapma
  • Evlendirme başvuru formu alma
  • İstek ve şikayet takip
  • Encümen kararları sorgulama
  • Evrak takip
  • Yapı izin sorgulama
gibi işlemleri yapabilirsiniz.

Aydın Didim emlak vergisi sorgulama adresi aşağıda verilmiştir.
www.didim.bel.tr
Ayrıca 0 256 811 2111 numaralı faks yardımıyla benzer konularda bilgi talebinde bulunabilirsiniz.

Aydın Didim Belediyesi Bilgileri

Aydın Didim Belediyesi
Adres: Didim Belediyesi, Cumhuriyet Mh., 09270 Didyma/Aydın, Türkiye
Telefon: 0 256 811 2560

Aydın Didim Belediyesi İletişim Bilgileri

Faks:0 256 811 2111
Telefon:0 256 811 2560
Belediye E-mail:info@didim.bel.tr
Aydın Didim Belediyesi Emlak Vergisi Sorgulama toplam 15 oy alarak6 / 10 puan almıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder